Bliv erhvervspartner

Hvis din virksomhed ønsker at tage samfundsansvar og styrke sit grønne image, kan Danmarks Naturfredningsforening være en stærk samarbejdspartner. 

Gå i partnerskab med naturen og miljøet

Danmarks Naturfredningsforening kan være en stærk samarbejdspartner for en virksomhed, der ønsker at tage samfundsansvar og styrke sit grønne image. Et samarbejde med Danmarks Naturfredningsforening kan også tilføre en ekstra værdi for kunder, et meningsfyldt indhold i kampagner og tale til målgruppens følelser.

Danmarks Naturfredningsforening kan tilbyde en række forskellige samarbejdsformer. Læs kort om dem her på siden.

Kontakt os for en åben og uforpligtende snak – måske kan vi hjælpe hinanden.


Strategisk erhvervspartner 

Et strategiske partnerskab med DN er interessant for virksomheder, som helhjertet ønsker at tage et grønt samfundsansvar og kommunikere det til omverdenen. Samarbejdet vil typisk favne både markedsførings-, CSR- eller miljøfaglige opgaver, og vi sammensætter skræddersyede løsninger, som tilgodeser begge parters mål, interesser og behov.

Se, hvad et strategisk partnerskab kan gøre for din virksomhed

Se DN’s strategiske erhvervspartnere 


Eventpartner

Ved et eventpartnerskab støtter virksomheden et konkret event, som Danmarks Naturfredningsforening arbejder med, for eksempel vores populære landsdækkende events: Affaldsindsamlingen, Kystvandringen eller Naturens Dag, som alle har forskellige målgrupper. Et eventpartnerskab kan være værdifuldt for virksomheder, der for eksempel ønsker co-branding eller vil markedsføre et grønt produkt, som matcher et af Danmarks Naturfredningsforenings arbejdsområder.

Se, hvad et eventpartnerskab kan gøre for din virksomhed

Se DN’s eventpartnere 


Produktpartner

En virksomhed kan også vælge at støtte via produktsalg, f.eks. ved at donere et vist beløb pr. solgt produkt til en konkret sag eller et fokusområde, som Danmarks Naturfredningsforening arbejder med. Et produkt-samarbejde egner sig godt til virksomheder, som ønsker at vise samfundsansvar og har image-interesser inden for natur- og miljøområdet, eller som vil markedsføre et grønt produkt, som matcher et af Danmarks Naturfredningsforenings arbejdsområder.

Se, hvad et produktpartnerskab kan gøre for din virksomhed

Se DN’s produktpartnere


Natursponsor

Et natursponsorat er interessant for virksomheder, som ønsker at signalere til omverdenen, at de tænker grønt og støtter op om Danmarks Naturfredningsforenings arbejde for en rig natur og et rent og sundt miljø – også i fremtiden.

Se, hvad din virksomhed får som natursponsor

Se DN’s natursponsorer 


Grøn fordelspartner

DN Grøn Fordel er en markedsplads for grønne virksomheder, som ønsker at sælge sine produkter eller ydelser til Danmarks Naturfredningsforenings medlemmer med rabat. Virksomheden bestemmer selv graden af markedsføring via vores medlemsmagasin, nyhedsbreve og hjemmeside, og sammen optimerer vi markedsføringen og kanaliserer salget over til jeres web-shop eller hjemmeside.

Se, hvad DN Grøn Fordel kan gøre for din virksomhed

Gå direkte til DN Grøn Fordel

10 gode grunde

Mindst 10 gode grunde er der til at gå i partnerskab med Danmarks Naturfredningsforening.

Læs mere om 10 gode grunde

Fælles værdier

Et godt samarbejde kræver fælles interesser og værdier.

Læs mere om værdier

Kontakt

Lone Gudiksen MøllerLone Gudiksen Møller
Markedschef - virksomheder

31 19 32 62
lgm@dn.dk

Vi siger også nej tak

Vi siger nej tak til nogle former for samarbejde.

Læs mere om vurdering